GARDEN



この杯をとってはくださらないだろうか
恐怖のあまり 眠れない
明日という日がわたしの死を指すならば
それで彼らの魂が救われますように


わたしの歌ううたが、あなたに喜びを運ぶように
わたしの言う言葉が この愛を告げるように
わたしの選ぶ楽譜が あなたのお気に入りのメロディーとなるように
父よ、どうかこの心があなたを慕うままにさせてください


今、この「疑念の時」に悟る
わたしという人間は、もはや「わたし」ではない
自我を葬る覚悟をください
そうすれば、全てを物語る愛は生きるのだから


わたしの歌ううたが、あなたに喜びを運ぶように
わたしの言う言葉が この愛を告げるように
わたしの選ぶ楽譜が あなたのお気に入りのメロディーとなるように


父よ、どうかこの心があなたを慕うままにさせてください


どうかこの心に、あなたを求めさせてください
あなたを
あなたを
あなたを


わたしの歌ううたが、あなたに喜びを運ぶように
わたしの言う言葉が この愛を告げるように
わたしの選ぶ楽譜が あなたのお気に入りのメロディーとなるように
父よ、どうかこの心があなたを慕うままにさせてください


父よ、どうかこの心があなたを慕うままにさせてください




GARDENby NEEDTOBREATHE


Won't you take this cup from me
Cause fear has stolen all my sleep
If tomorrow means my death
Pray you'll save their souls with it


Let the songs I sing bring joy to you
Let the words I say confess my love
Let the notes I choose be your favorite tune
Father let my heart be after you


In this hour of doubt I see
Who I am is not just me
So give me strength to die myself
So love can live to tell the tale


Let the songs I sing bring joy to you
Let the words I say confess my love
Let the notes I choose be your favorite tune


Father let my heart be after you


Father let my heart be
For you
For you
For you
For you


Let the songs I sing bring joy to you
Let the words I say confess my love
Let the notes I choose be your favorite tune
Father let my heart be after you


Father let my heart be after you

From↓
[ http://www.metrolyrics.com/garden-lyrics-needtobreathe.html ]