UNGODLY HOUR



黙って


何も言わないで…
君の眼差しから 言葉以上に伝わってくるから
行かないで、僕から去っていかないでくれ
乗り越えることが最良の出口だと言うじゃないか
どうしてこうなったかを知っていて でも何て言ったらいいのか分からない
僕のせいで 彼女は出て行こうとしている


彼女の荷物はもう ずい分重たくなっていて
彼女ごと それを支えることが出来ればいいのに…
だけど これは僕らの「終わり」の時                                             


君がもう行ってしまうことは分かっている
僕は 頑なに譲らなかったから…
でも答えがちゃんと出るまで 何もせずじっとしていよう?
最良の道はこれを切り抜けることだと 未来はそう告げている
どうしてこうなったか分かっていて それでも僕は何も言えない
僕のせいで 彼女は出て行こうとしている


彼女の荷物はもうすっかり重たくなっていて
僕が彼女を支えられたなら…
だけどこれは僕らにとって「終わり」の時
「終わり」の時


彼女の荷物はもう ずい分重たくなっていて
僕が彼女を支えることが出来たら…
だけど これは僕らの「終わり」の時
「終わり」の時





UNGODLY HOUR
by FRAY


Don’t talk


Don’t say a thing
‘Cause your eyes they tell me more than your words
Don’t go, don’t leave me now
‘Cause they say the best way out is through
And I am short on words knowing what’s occurred
She begins to leave because of me


Her bag is now much heavier
I wish that I could carry her
But this is our ungodly hour


I know you’re leaving now
‘Cause I held on to my way tightly
Stay still until you know
Tomorrow finds the best way out is through
And I’m short on words knowing what’s occurred
She begins to leave because of me


Her bag is now much heavier
I wish that I could carry her
But this is our ungodly hour
Ungodly hour… ungodly hour…


Her bag is now much heavier
I wish that I could carry her
But this is our ungodly hour
Ungodly hour…

From↓
[ http://www.elyrics.net/read/f/fray-lyrics/ungodly-hour-lyrics.html ]